första inlägget.....pirrigt!

Hej på er kära läsare! Det här är mitt första inlägg på den här bloggen, känns lite pirrigt faktiskt. Det är jag som är Johna, det är jag och min bästa kompis som skriver på den här bloggen. Vi går nu i åk:9 och båda längtar vi till gymnasiet men samtidigt inte. Typiskt tonåringar du vet!!

Vi började den här bloggen som ett projekt för svenskan. För just nu läser vi en bok i skolan, Ondska, en bok av Jan Guillou. Ni kanske känner igen den? I alla fall, vår uppgift är att efter varje del vi läser skriva ett litet inlägg om vad vi tycker, känner och vad som tros skall hända sedanefter. Det är det vi ska göra här!

Men jag har tänkt på att vi även kan använda den här bloggen till vardags. Skriva saker som händer i våra liv och vad vi tycker och känner om det. Både roliga och lite mer dystra saker.

Med det sagt… Välkommen återigen till vår mycket fina blogg.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

balkanremixx.blogg.se

VI ÄR TVÅ TJEJER SOM VÄLJER ATT FYLLA VÅRA DAGAR MED ATT SKRIVA VÅRA ÅSIKTER OM OLIKA SAKER PÅ DENNA BLOGG. DET KAN BÅDE GÄLLA BÖCKER, SAKER SOM HÄNDER I MEDIA ELLER I VÅRA LIV. VÄLKOMMEN TILL VÅR BLOGG! (LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR)

RSS 2.0